när jag inte behöver plugga hjälper jag th

tjaa :D

hade jätte skönt idag! Först vare skola, inte så skönt fast vi hade ingen lärare på dansen så vi fick mkt mera gjort än när läraren skulle ha varit där, eller i lla fall mkt mer gjort som man kan visa upp:p
men jaja, sen efter skolan drog ju vill kista med nici och sen fikade vi på wayne's, kom hem nu vid åtta så jag ska hjälpa th att skriva klart sin bild uppsats som skulle varit inlämnad i fredags, hon är typ plugg handikappad haha, så nu ska jag skriva åt stackars skateländet! BYEBYE


MMM-MMM-MMMMMM......

Kommentarer
Postat av: Leifmarlin

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-12-15 @ 13:21:35
URL: http://leifmarlin.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0