100503

 
tjaaa, sitter hemma hos th, har lunch i två timmar så vi drog hit, ska snart tillbaka, eller ja om en timme så jag ska sova lite först, i morse ville jag inte ens gå upp, hade så ont i halsen eller typ gomen om ni fattar kände mej alldeles tjock, men jag fick gå ändå, känner mej liiite bättre efter att jag knarkat tigerbalsam tills jag tappar luktsinnet haha, men men... ska gå och snyta neeeeesaan nu sen ska jag joina th i sängen, ja, vi sover alltid i samma säng när vi tar poooowernapisar! haha nejdå, eller jo vi gör de, fast men aja whatever. hahah hejdå ;)


där ligger hon ju, miss universe eller hur man stavar, haha orkar inte
kolla upp det, GOODBYYYEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0