100510

hejhej :)

har inte bloggat på hela dan.... 2 baddddddddd.
men men, kom i alla fall hem efter skolan, d va sååå saad att va tillbaka där..
kom hem.... sov typ fett länge sen drog jag till th och va med henne och amanda, vi åkte till willys och köpte jordgubbar och choklad, så smälte vi choklad och åt med jordgubbar och banan, när amanda drog satte jag och th på låtarna som vi hade på övergångarna och så körde vi några scener från produktionen där vi bara pratade, asså åååh ;( fick ont i magen av att tänka på att d va sista gången... :(
jaja, i morrn fyller jag år! Så i morrn när jag skriver är jag 16, nice huh.. eller jaa.. jag vet inte.
Det här året har varit det bästa året seriöst, ska lägga ut bilder sen från d här året typ i morrn eller ngt
kommer ha lite fullt upp men jajaja, VI SESSSSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0