dddaaaaaaaammmmp

damp dag, daaaamp dag jag hatar den här dagen okej?
för d första äre en söndag, finns d något bra med dom? jaaa, att en ny härlig vecka men nya möjligheter börjar.. nej verkligen inte. jag vill bara gräva ner mej i en grop täcka över med jord och typ sova.
jag hatar skolan, för på tal om skolan har jag suttit och pluggat i evigheeteeeeeeeeeeer och inte kommit någonstanns, asså plugg är typ en evighetscirkel d tar aldirg slut, eller så fort något har tagigt slut så börjar nästa, ärliigt?!!?!? jag ska dampa sönder på min lärare sen jag lovar, hon vill att vi ska skriva en uppsats om en författare, komma ihåg d, gå till skolan, skriva samma uppsats med penna och papper inte på datan nej, utan med penna och papper och så föväntar hon sej att vi ska komma ihåg allt och få bra betyg, KAN NÅGON SKAKA VETT I MÄNNISKAN HON HAR FULA KLÄDER OXÅ!!!!!!!:@:@
sen så kom mamma och pappa hem underbaart.. nej, direkt börjar dom tjata, städa d här, bädda din säng, städa här, gör d här, d är inte städat här, jennifer kom, hämta dina syskon, städa, städa, städa, städa. MEN JAG PLUGGAAAAAR VAD ÄR DITT PROBLEM. Sen fick mamma damp för att jag inte ville ha ett sängöverkast som jag ändå inte använt på hundra år, helt random asså,  blev hon skitsur, jag skulle vika den och lägga upp den i skåpet och hon dampar, för att jag inte vill ha ett vitt överkast på min säng som jag aldrig bäddar? MAN BA SNÄLLLLLLAAAAAAAAAAA LÅTA MEJ VAAA!!!!!!!!
uuuh, har inte varit såhär arg på länge, hade jag bara varit lite arg, hade jag bara skrivit jag är arg men ni behöver inte bry mej eller ngt sånt, men just nu känner jag att jag vill starta bloggkrig med min svenskalärare, mamma och astrid lindgren, synd att dem inte har bloggar bara...


ni får en skitful nyvaken utan smink bild på mej, för jag vill att sverige
ska döööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0