fett härlig kväll

hejhej :)

efter att jag skrev senaste inlägget så duschade jag, gjorde ansiktsmask, målade naglarna, och blablabalal RAKA BENEN! :D hahah d va längesen nu.. men aa, sen så drog jag, th, simon & Peter till valsta köpte lite saker sen drog vi till steninge och chilla där hela kvällen, sen när peter hade dragit låg vi där och typ titta upp i himlen, lyssna på musik och chillade, åååh livet kändes bara fett härligt :D
Men tyvärr så äre skola i morrn, fast vi har typ temagrejjs så d blir fett nice, inga vanliga lektioner asså :D
men man måste fortfarande gå upp tidigt :( jajaj, nu får ni lite bilder :)


haha sjuuk


haha, sen när klockan blev sent då blev d skiiiiitkallt, jag svär mina fötter
var isbitar...




haha okej d är en drivbild, vi dog av garv åt den här hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0