förkyld

hejhej :)

va hemma hos amanda och tittade på vänner och drack te och chillade...
sen hämtade jag Christian, skulle skjutsa han till statoil och köpa nån sallad eller ngt.

i moooorn blire skola, som tur är har vi produktionsvecka! Så vi sak typ bära alla instrument från kulturskolan till gymnasiet, så ska vi repa lite där och sen dansa och sen ha lite drama tror jag, så d blir feeett chill, sen ska jag hem skriva klart min kemiuppsats och sen storstäda mitt rum =)

och vetni? jag har blivit AS förkyld, så typsikt precis på produktionsveckan, men vem bryr sej, ingen dör av att vara förkyld................................................ CHAAAAAOOOOOO


haha bjuder på en bild på mej och stinis från förra helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0