hinner inte data

tjaaaaaaaaaa allaaa

hinner aldrig blogga nu, men igår tog dom mej till lasergame!  hade sjukt kul, sen drog vi hem till th och käka pizza och sånt vi hade fett mysigt bilder kommer.
idag så åkte jag amanda och moa till våfflan och käka glass, d va feeett me folk där jag skojjar inte..
sen drog vi till sätuna och chilla lite med lite mer folk, bilder kommer härifrån oxå, elelr jaaa bilder kommer från hela helgen sen.
nu då på kvällen så ska några tjejer från klassen komma hem till mej ni vet, så vi ska väll chillaa på altanaen först eller ngt sen drar vi in kanske tittar på film och myser, yeeepa.
så jag ska nog gå till köket och börja skära frukten och d jag köpte nyss, men vi hörs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0