jag hatar rubriker

är sjuuuukt arg just nu, drog i alla fall till skolan idag och tittade om man hade tbc, tur hade inte jag det, men alla som inte har ska testas igen. uuuh, och det är precis innan jag åker till panama vi ska testas, kul om jag har lixom! I alla fall, MVG i alla so ämnen fick jag, och sen MVG på den hära saken jag skrev om astrid lindgren ni vet, asså jag trodde aaaaaaldrig det, aldriiiiiiig. Jag va inställd på g, kanske vg-. Jaja, drog i alla fall hem till amanda efter skolan. eeh ja, kom hem sen vid nio. Titta lite på eurovision skiten men fyyy vad boooring! haha förstår inte hur man kan följa det dära, såå sjuuuukt tråkigt. Feett dåliga låtar jag skojjar inte, i alla fallaaaaa. Ska till skolan i morrn OTROLIGT NOG. Ska ha en bild lektion där jag inte gör någonting för jag är sääärbehandlad, nee men alla gör sånna dära hus, jag har inte varit på bild så ofta, tar alltid sovmorgon på fredagmornarna haha. eeeh ja, sen äre idrott sen ska jag hem, fixa lite och sånt dära och sen ska vi till Saras utspring hon tar ju studenten :D, Sen drar vi på hennes mottagning och sen blire nog hope tror jag, det var sjuukt länge sen jag var där, sådära vanligt ni vet, sist vare ju utmaning och så blalbal, i allla fall. HEJDÅ


cissi, jag och johan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0