nattiplutt

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

har städat kalrt rummet för en stund sen, gjort klart plugget, fast jag får g på den tror jag haha, den va SÄMST! haha men aja, i morrn... ska jag till skolan har typ bara drama på mrogonen så d går skitfort sen slutar jag vid elva, då ska jag hem och sova lite i think, vakna runt ett och då blire som jag aldrig varit i skolan :)
how nice?! :D
yesyesyes, är skittrött och d finns absolut ingenting roligt att göra just nu så jag funderar på att sova..... men ajg vill ändå inte för jag vet att jag kommer vakna med världens halsont som alltid när jag är förkyld, känner redan nu hur d börjar bränna.. men ändå.. vill sova :( ååh, jaja, får väll sova ändåra.
vi hörs i morrn när jag kommer hem från skolan, godnattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0