101115

Hej, ny vecka alltså efter den här veckan är det 4 veckor kvar tills jullov.
Det är en ganska chill vecka i skolan tror jag... eller aa förutom en jobbig sak, måste göra om lite på min natuskunskapsuppgift... ig asså.. hehehh.. aa men.. är på så gryyyyymt shopping humör, vill till albrook mall för dom har Zara, och zara är ju den enda affären här med europeiskt mode, dom har massa skinnjackor och grejjer... aah fast jag ska ju inte köpa
det, men typ linnen, shorts och sånt... vill åka idag, nuuuuuuuuuuuuuu... sen ikväll ska jag titta på ung och bortskämd, älskar daniel paris "jag skrubbar inte toaletter och golv, det ända jag skrubbar är mitt ansikte" haha bästa, aah men jalla bye.

Bara för att inlägget ska ha någon bild och inte va så tråkig precis som alla andra inlägg... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0