Breaking News

Hejsan, har pluggat idag... aah, ett tag blev det sol!!!!!!! har inte sett den sen typ.. förra onsdagen, så det kändes som sommar igen, hoppas det är sol i morrn då drar jag till poolen och sen får ni bilder, kan ni ge er på. Hahah, nääe, men juste guuys, ni vet Michael Jackson ska släppa nytt album, eller asså inte Michael då men ni fattar, "Michael" kommer den heta den släpps i December, om jag fatta rätt kommer det finnas några låtar som man aldrig hört, ååååååååååh jag  L Ä N G T A R. På hemsidan har det redan kommit upp en låt som kommer vara med men den är gammal, det är Hold my hand ni vet den med Akon, fast den här va lite bättre verision, http://breakingnews.michaeljackson.com/ där kan ni höra den låten. Aah, asså ni vet jag skrev om han fett mycket förut, det är inte det att jag har slutat lyssna på han, verkligen inte, lyssnar fortfarande nästan varje kväll innan jag ska lägga mej hahah,men jag skrev om han typ... varje dag så jag tänkte äääh kan inte hålla på så här längre, hahah. Men skulle jag få välja att lyssna på en artist under hela livet tills jag dör hade jag inte ens behövt tänka, Michael Jackson är den bästa and that's it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0