Klassiska videoklipp

Det bästa bästa bästa som finns är roliga youtube klipp, sen finns det dom som man kan titta på hur många gånger som helst och alltid garva lika mycket, dom här har man sett för över ett år sen, vissa för över två år sen och man garvar fortfarande lika mycket, jag minns hur jag och Th alltid gick runt i skolan och sa alla repliker i dem här videosarna, tider asså, men här kommer mina favoriter, gaah jag har garvat så mycket nu när jag har gjort det här inlägget. Tack Gud för youtube asså! hahah

Fruktsoppa


Pajja glajjerna (bästa)


Axel p12 ( oxå bästa)


How to be a gangster (finns oxå andra verisioner som how to be a nerd, a emo och sånt, nerd verisionen är oxå fett klockren!)


Nakenlekar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0