Säg aldrig "Nej" till en Miss Universe

Jag fick en fråga (fast jag egentligen inte fick en fråga) om hur jag kan låta mej själv vara Miss Universes rövslickare. Ska jag vara helt ärlig så var det frivilligt till en början, allt var på driv. Sen kom den dagen då jag och Miss Universe satt i skolan i en korridor och hon ville att jag skulle gå till hennes skåp och hämta hennes ipod högtalare. Jag tänkte direkt, varför ska jag hämta dom när jag inte kommer att använda dom? Så jag sa bara nä men seriöst gå du. Då såg jag på hennes min "det här är inte okej" men jag brydde mig inte. Sen så sa hon, men gå bara och hämta dom?! Så jag blev lite rädd sådära ni vet... sen började hon slå på saker brevid henne och jag var så rädd att hon skulle slå mej så jag reste mej upp, hon ba "SÄTT DEJ, SÄTT DEJ, RÖR DEJ INTE, GÅ OCH HÄMTA MIN IPOD HÖGTALARE NU ELLER SÅ SKA DU FÅ SE PÅ DRASTISKA ÅTGÄRDER!!!" Jag tänkte att, en gång för alla ska jag stå upp för mej själv. Jag sa "Nej" och sen såg jag hur hon böjde sig ner mot sin fula sko och drog av den och gav mej den värsta minen jag någonsin skådat, sen sa hon.. en chans till! och det rann dräggel för hennes mun och hon drog in snor och hon blev riktigt riktigt läskig. Men jag sa "Nej". Samma dag som jag kom hem och tittade mej i spegel såg jag blåtiror och en sprucken läpp och tre tänder som fattades.. hon hade alltså slagit mej i ansiktet.


här kan ni bevittna händelsen från att jag sa nej sista gången.

Kommentarer
Postat av: Theresa

2010-11-30 @ 11:48:42
URL: http://there
Postat av: Miss universe

Mhmmmm, där fick du så du teg va.



(va på husis hos sara) ;)

2010-11-30 @ 11:49:14
URL: http://theresaskaf.blogg.se/
Postat av: Moa

hahaha åh jag skrattar så mycket! Jag älskar att rebecka skyddar sig med sin bok också!:D

2010-11-30 @ 20:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0