101005

Hej på er.
Planerna för idag är väll egentligen inte så mycket, ska plugga nu i några timmar, sen ska jag och Elida till poolen, jag ska dit för att leka hon ska dit för att träna, nä men hon säger att det är saker med skolan hon måste göra men för några dagar sen sa hon till mamma: Om man simmar 45 minuter varje dag går man ner tio kilo på en månad!!!!!!! hon va skitglad, hahah mammas svar: 45 minuter?!?!?! Jag simmar i 5 minuter sen leker jag.

Hahah nä men yes, sen börjar DHW här klockan sex så ska in i tid för det, sen kommer jag säkert få sitta med plugget mer, han sååååå mkt muntliga övningar och man känner sej så dum ska typ ha muntlig redovisning sitter på sitt rum helt för sej själv och snackar, det är typ som att göra en videoblogg, hahah.


testa ta lite bilder med kameran igår så kunde inte riktigt inställningarna och så, men ni får en bild på min mamma som bara simmar i fem minuter och äter alla munkarna för sej själv, haha nej jag skojja bara, visst är hon vacker? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0