101023

Godmorgon!
Mår mycket bättre, tror jag började må sådära för jag va uppe försent. Mådde exakt som man gör när man har dygnat. Men men, idag äre ingen skola, fast måste ändå logga in och skicka lite saker till min lärare, ah och så måste jag ha koll på odlingen, jag hatar den där odlingen den kan dö. Hoppas det dör asså. Nä men people, nu ska jag chilla. Och jag har connectat (hittar inte svenska ordet så jag försvenskar engelska ordet)  min blogg till fb nu, gjorde det förut men då vare alltid nån ful visningsbild men nu har jag fixat d... lite jobbigt bara att min logg kommer bestå av massa blogginlägg, hahah. Men man märker direkt hur statistiken går uppåt. Och den där svarta ikonen till höger om rubriken, vad är deeet?!?!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0