bilder på kläderna :)

till tjejerna jag delade garderob med:



aa d rosa linnet..


mobbad bild, men nån som har den tubtoppen?? sist jag såg den lämnade jag den hos er (moa och stina) aa efter att jag hade blivit dränkt.. som på bilden, men jag vet inte.. kanske har haft den nån annan stanns men titta i alla fall :)


mina juciy mjukisaaaaar!


jag vene om jag packade ner den här tjocktröjan i en låda eftersom jag inte ville ha med så många tjocktröjor, men om nån av er har den här hemma skicka med den.


samma med den här, vene om jag packa ner den, annars skicka med den.


vallinnet typ, aa d va nog allt, eller juste amanda gråa linnet. aa

Kommentarer
Postat av: amanda

th har det rosa linnet :p

2010-10-31 @ 10:41:12
URL: http://kountianhellgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0