bugg

Idag har vi dansat bugg, haha så tråkigt men vad gör man inte för att göra gympa läraren glad? Så vi fick filma och ska snart skicka till henne, är det något att lägga upp på bloggen när jag och Dennis dansar bugg till Achy breaky heart med Elvis? Näe tror inte det va. Sen drog vi till poolen och jag fick flipp och simmade 13 längder utan stopp, duktigt. Kom in, duschade sen satte vi på film, The blind side men vi hann inte se klart så vi ska titta klart i morgon i stället.Men nu ska jag bara skicka in lite arbeten som jag har glömt skicka in sen ska jag nog sovish så länge ingen loggar in på fb och sitter i skolan haha ;p

bara för att frestas lite, hoppas dom flesta är i skolan när ni läser det här
det är då man är som mest sugen på allt som går att äta :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0