Buss snack typ

Vilken härlig dag, eller den hade varit komplett om jag hade dragit till poolen men det va typ moln och så regnade det en stund, och när det regnar här blir det typ fläktande. Så jag gick ut i shorts och en sor t-shirt och jag frös! Eller frös och frös men det var inte bekvämt. Är van nu vid att vinden står helt stilla och att det är kvavt. Åh jag älskar värmen. I morgon är det lördag och jag ska ha sovmorgooooon. För jag har gjort ett schema nu, börjar nio varje dag förutom på fredag där jag börjar tio. Men sen slutar jag varje dag runt ett, två som senas typ. Så det är riktigt chill, aah förutom att jag måste gå upp halv nio varje dag. Jag vet inte hur i hela världen jag ska klara det, fast jag har klarat att komma i tid i alla andra år.. eller det har jag ju i och för sej inte. Alltid smsade jag med th på morgonen så här såg våra sms konversationer ut
Jag: vaken?
Th: aa, du?
Jag: aa, men jag tror jag tar sovmorgon
Th: jag med.
eller
Th: Jag hinner inte bussen
Jag: ok, vi tar nästa
Så tog vi inte nästa, vi tog typ tredje hahah, ååh.. saknar ♥

den vackra trottaren vi gick på varje morgon, haha alltid när jag kom dit, titta på busshållsplatsen om th va där, va hon d? icke, jag väntade tills klockan blev 52, bussen går 53, skrev alltid stressaaaat du kommer missa bussen, sen kommer hon alltid ut där springande hahah, miss universe asså :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0