!"#¤%%&/()

AAAAAAAAAAAAAASSSSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
jag får daaamp, här sitter jag, har pluggat HELA dan, men en kurs går mej såå totaaaalt på nererna, naturkunskap. Jag har gjort allt, det är EN sak jag har missat, eller två kanske, och hon får det att låta som att jag har missat hela kursen??? Och den dära distans skolan GAV MEJ FEL KURSER och jag fick naturkunskap efter 3, 4 veckor hon ba du har varit här sen vecka två. asså vad är MÄNNISKAN PROBLEM???
jag jobbar håååårt med allt annat, jag jobbar aaaaashårt med engelskan, svenskan, samhällskunskap, historian, MATTEN, religionen, spanskan... som att jag inte har nog med saker att göra och sen äre DEN DÄRA SKOLANS FEEEEEL..
just nu, hon kan ta sej, för jag är arg....................... nu ska jag väll skicka in den dära fula uppgiften och sitta med skolan HELA KVÄLLEN
SÅ INGE MER BLOGGNING FRÅN MEJ. HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0