Försvunnet Usb Minne

Hejhej, har precis kommit hem från mormor och morfar.. hände en sak jag höll på att skita på mej, inte värsta men det kunde ha hänt nåt. Berättar om det sen, nu är frågan, ska man se film eller ska man inte se film? Det blir nog inte o jag ska palla gå upp i morrn.. Aya, i morrn äre i alla fall DHW här i Panama så det är ju bra. Aaaaa vet niii!!!!!!! Amanda gav mej ett usb minne som hon hade fyllt med bilder fårn sommarlovet på flygplatsen. Så tappa jag bort den typ förra veckan och har letat som en galning efter den. Sen nu när jag kommer hem så lägger jag datorn på sängen och öppnar upp den såhär ni fattar en laptop. Sen går jag till toan tittar mej i spegeln, går tillbaka till rummet, tror ni inte att mitt usb minnet ligger på tangentbordet? Så jag sprang ner och fråga vem som hade hittat den, det va ingen som hade hittat den, coolt va! Älskar när sånt händer! :D


Elida, Christian och jag i Lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0