Hahaha fint hår!


HAHAHA FETT FUUUUUUUL, läste i arkivet lite.. hittade den här bilden. Det är så här jag ser på mitt hår, för mig ser det ut såhär. Det är därför jag aldrig kan ta in komplimanger om mitt hår i huvet, jag tycker alltid det är för stort odh fult.. Här har jag ju borstat ut det och har inte produkter i men ändå.. det är så jag känner att jag har håret... i alla fall, jag vill ju se Saw 3d.. asså täääänkt fett kul! Äääääh men nu ska jag sova, är fett hungrig. Ska man gå ner och ta nåt att äta? Nää, gör en stor frukost i morrn istället. Hahaha amanda du vet vad jag kommer äta till frukost i morrn.. eller äta och äta... hahah i alla fall, Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0