Har jag blivit tjock?

Hej på er, vi åt fett gott grillat, mmmm.. vi hade ju gäster, eller jag kanske sa det innan? Men sen så kom killarna tillbaka så va larryon oxå här ett tag, och i morgon ska vi åka och bada på stranden med hans familj och våran. Så hoppas hoppas hoppas att solen är framme och jag blir brunare, mitt ansikte är vit som en vitlök.
Vi måste gå upp ASTIDIGT i morgon, runt åtta! Hur ska man klara det? Uh, men ska ta mycket bilder! Eller jag lovar ingenting men ska försöka komma ihåg, är ju som sagt inte van än att man har en kamera.
Och Elida försöker banka i mig att jag är tjock? Asså va? Hon ba typ, du har blivit tjock du måste träna, titta på dina armar och dina lår dom är nästan lika stora som mina, asså VA?!?! Hon har inte ens stora lår? och jag är INTE tjock, kul om jag bara tror att jag inte är tjock så kommer jag hem som största fettot, jag måste bygga upp muskler det kan jag hålla med om, jag kanske inte är lika smal som jag va innan men JAG ÄR INTE TJOCK. Happ, då var det väll slut på chill livet och nu måste tänka på varenda kaloriskit vare nu heter jag stoppar i mig, sen måste springa varannan dag 5 km och sen ska jag simma varannan dag 25 längder, så inte. Jag ska fortsätta proppa i mig chips, heheheh. ah men btw så ska jag kanske göra en till sån dära grejj från Juni då jag har så sjukt många fler bilder, och sen i Juli flyttade jag ju så d är inte så mkt intressant därifrån men AYA, HEJDÅ 


gör mitt hår långt någon, NÅGON!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0