I remember

I REMEMBER - NYÅR 09/10
Minns ni hur konstigt det skulle bli att gå från att säga nollnio till tio? Nu känns det helt normalt..
Men nyår 09/10 va nästan bäst. Då tyckte jag inte, men nu tycker jag det. Det slog allt, hade så grymt kul. Jag älskar nyårsfestivalen och det dödar mig att jag kommer missa den i år. Danserna som vi jobbar med och sen när man står där på scen.. Det är bäst. Men också hela stämningen, alla från hope är där från morgon till kväll plus massa annat folk. Du är med dina vänner varje dag. Övar dans, och på kvällen är bästa mötena med dans, drama, performance och allt vad det heter. Och när vi räknade ner till tolvslaget och sen hur alla dansa söööönder... asså det var seriöst bästa. Skulle kunna lägga upp bilder men jag slänger upp två videosar istället!


När vi räkna ner, asså ååh.. ta mej tillbaka

första timmen av 2010, tänk att 2010 snart är slut...

Kommentarer
Postat av: Stina

Hhahahahah, bara jag som tycker att still bilden är rolig på den andra stillbilden :p personen till vänster alltså :p

2010-10-27 @ 23:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0