I remember...

I REMEMBER - PAJJA TH'S SOFFA
Jag tror inte jag har garvat så mycket som jag gjorde då. Asså tårarna bara sprutade, inte bara för att vi pajja th's soffa utan för massa grejjer, aa.. helt enkelt för mina kompisar är störda. Jag och Amanda satt på golvet, Isak, Rasmus och Moa satt i soffan. Så precis när Amanda ska sätta sej i soffan, tror ni inte den brakar sönder då? Det var så klockrent jag trodde jag skulle dö... Asså.. tårarna, omg.. hahahaha, ni skulle vart där. Sen Th va fett pissed och jag tror Stina fick nog lirte oxå man hör i videon.. hahah, men åååh d va så kul, vi garva så vi dog den kvällen, och jag minns simon ba: Varför är inte mina kompisar såhär roliga? hahah, aahhhhhh d va första sommarlovsdagen, den va bäääs. Tycker bara synd om th som fick sin soffa pajjad, och stina spillde cola över hela hennes säng.... en liten video från när vi lugnande ner oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0