Jag är en liten wannabe

Ibland har jag sån gääääärna lust att bli blond. Fast jag inte kan, skulle ju se ut som en brun som vill bli vit. Men dom flesta blondinder ser så fina ut om dem har fint långt hår, och solbrända ben med ett par shorts på sommaren. Gaaah, jag vill så gärna, men skulle jag bli blond skulle jag få spruta in sprutor i hela mig för att bli blekare hahah, Annars skulle det se fail ut, jag vill så gärna att Elida ska bli blond, kanske inte platina blond men någon fin mellan blond färg, eller åtminstone ljusbrun, men hon envisas med att gå runt med sitt mörka hår :(
Och det här inlägget var kanske liiite riktat mot min soperdopervackra vän Stina.... hehehe.. JA JAG ÄR AVUNDSJUK PÅ DEJ STINA!!!! :((






Kommentarer
Postat av: Stina

Hahahhaha, vad du är gullig jennifer! <3

Vill att du ska veta att du är riktigt, snygg, söt, fin, vacker och alla andra fina utseende ord <3

2010-10-20 @ 17:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0