kollar igenom usbminnet

assååå hahaha jag döööööööööööööööööööööööör, jag sitter och tittar på alla videos från mitt usb tror ni inte jag hittar den när amanda får damp och isak skriker efter mej på hjälp? Jag vill sååå gärna lägga ut den, men så sitter jag och rajje och snackar om en grejj som jag inte kan lägga upp, så ni kommer inte få se videon men de va så kul, jag satt och lyssna nu på vad vi snacka om så hörde jag ba: JENNIFERRR, JEEENIFEEEEEERR, och jag brydde mej inte så sitter stina brevid hon ba KOLLA KNIVEN! hahahahaha assåååååå, jag lovar kommer börja böla snart, jag doooog av garv, trodde inte jag hade fått det på film! gaaah, men jag har hittat tuuuusen andra videos som jag ska upp med, åååh jag är så glad!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0