Mobbad video


asså jag älskar den här videon, vi hade typ dygnat precis innan. Jag minns att Amanda, Th och Moa sov i Alicias rum och i soffan ute, sen så va jag, Rasmus och Ludde i Amandas rum och skulle typ.. vara vakna men jag somna.. som ni kanske ser i videon så ser jag lite nyvaken ut, hahha mitt hååår haha, men videon asså. 1. I början säger jag, ta bort d där röda på din mobil, vem är så dum? Fattar man inte att hon spelar in? 2. Jag hade som anteckningar på mobilen påminn sofia, så moa ba vad ska du påminna sofia? sen rajje ba berättar allt som om han vore mej typ, jag ba whattaaaa, hur vet du? hahah, 3. Amanda vill att jag ska få dampryck genom att göra det trångt i sängen, asså cp? hahah... ååh jag dog åt den här videon, d är sånna här jag tittar på när jag saknar dom.. helt meningslösa videos bara.. hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0