Natti


äh men nu blir jag tokig, jag har ju roterat! Men det är inte hela världen, nu ska jag slänga in några inlägg tror jag, eller i alla fall göra som jag kanske publicerar i morgon. En sak som jag ska göra är att börja göra ett schema - igen... heheh, men det här schema ska vara mycket bättre. Jag ska börja skolan klockan nio varje dag, vilket betyder att jag måse gå upp vid halv nio.. Jag ryser av tanken bara, Men någon gång måste man starta.
Sen ska jag sätta ut hur länge jag ska jobba med varje kurs och vilken tid på dagen! Hoppas det blir bättre och jag kan sluta vid typ två/tre varje dag! Vore chill va. Men jag säger godnatt nu, kanske kommer upp nåt inlägg ändå, vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0