Ny design

Hejhej, har inte bloggat på hela dagen för jag har haft fullt upp med plugget. Har gjort religion och matte. I morgon har jag matte prov, uh. Känns inte bra asså, första gången på ett år som.. nej förresten det ska vi inte ta upp. Men det kommer nog inte gå så bra men jag satsar ändå bara på G.
Elida har fixat lite i designen också, ska bara platta håret någon dag. Ja jag måste ha platt hår. Sen ska vi ta någon bild. Helst vill jag ha en bild när jag är ute, kanske vid poolen eller något men vi får se helt enkelt, skitful header har jag nu, den saken är klar. Men den är ju bara tillfällig. Snart ska jag sova.. Men vi hööööörs byeee :)

Kommentarer
Postat av: K

Din nya design blev jätte fin :)

2010-10-20 @ 06:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0