skön fredagskväll

Jag är så trött så jag håller på att dö, så ska snart sova.
Men vi har i alla fall haft Larryon över så har vi tittat på pirates of the blablabla och aa, beställde hem 2 familjepizzor och så har vi suttit och pratat lite oxå, skjutsa nyss hem han, så d va en niiiiiice fredagskväll, men nu ska jag sova, i morrn ska vi till El valle och fira min kusin som fyller 21 tror jag? Ska försöka ladda kameran tills dess, kan bjuda på en bild på coola alice, hahaha igår efter att vi hade spelat in you can't take me videosarna hon ba: Ladda upp dom på youtube så th kan få se hur coolt jag har blivit ;p


hahaha cooling, hon har börjat att älska sitt affro, kul för henne :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp en bild på larryon :)

2010-10-09 @ 11:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0