bilder från el valle

Jag kommer aldrig komma in i dom hära bloggrutinerna, men har i alla fall varit i El valle och firat min kusin så nu har jag några bilder att bjuda på i alla fall. Meeeeeen, jag hade ingen bra kväll kan jag säga er, på VARJE BILD ASSÅ JAG SÄGER ER VARENDA BILD, antingen ser jag ut som en pundare, en tjockis eller en... valross....hahah, asså med valross menar jag inte tjock, då ser man ut som en valross.. asså, ääh.. skitsamma, alla kan väll inte ha bra dagar hela tiden.

nu märkte jag att jag tog 123456789 bilder så jag pallar inte lägga upp alla, lägger bara upp några stycken, så långt jag pallar


jag vill bara raka av mitt hår när jag ser den här bilden, VARFÖR föddes jag inte med rakt hår? eller åtminstone vågigt?? VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR?????????? jag vill ha amandas hår :((((


pallar inte rotera


moster och dennis




ser ut som jag gråter, hahah







nu orkar jag inte ladda upp mer, vi hörs i morrn eller ngt, nu ska jag vara uppe tills jag blir sådära DÖDSTRÖÖÖÖÖÖTT, det är då det är skönast att gå och sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0