Sommaren 10 - Juni

Då kör vi Juni, och låten, asså hjälp... allt jag tänker när jag hör den är sommar.


(California gurls - Katy Perry ft. Snoop Dogg)


dom sista dagarna med klassen kom, vi drog till skansen :)


Elida fixade mitt hår till balen, tänk om man hade hyffsat långt igen :(


nicipici sminkade mej :)


vi åkte taxi till balen :D


och sen kom den dagen vi slutade, det var fett sorligt men ändå fett skönt :)


vi hade dom hära dryyyyga lodardagarna då man inte gjorde ETT PISS, man typ väntade på att något skulle falla ner från himlen och något skulle börja hända.


men livet va feeett härligt ändå :D


och jag va jordens stöörsta badkruka i början av sommarn, dom fick dra mej ner i poolen med kläderna för att jag skulle bada :p


chilla måååånga kvällar hos th :)


vi myyyyste hemma hos vicki


hade många ff kvällar, åh den här dagen var när jag och amanda hade kommit hem från bio, jag, amanda, th, coco, simon och pontus drog och skulle se nån dansfilm i 3d minns inte vad den hette, men när vi va påväg dit drev coco med en polisbil och gjorde såhär pistol med handen mot dem, tror ni inte dem kommer och stoppar han och ska prata med han, asså.. som om d va en riktig pistol... fett synd ;p


och chilla mycket :))))


och sen kom dagen då jag va tvungen att säga hejdå till alla som skulle till bulgarien :(


det va fett sorligt!


och nu har jag inte träffat dem på.... pallar inte räkna haha ;p


flera lodardagar, eller egentligen inte, man drog ut, kom hem till nån, drog vidare, drog hem till nån annan, drog ut för kvällen, kom hem på natten.


haha den här dagen drog jag och amanda till våfflan på kvällen själva, några timmar innan va den dagen isak och rasmus hade våldgästat oss och vi drog och lura dom att vi va i kyrkan, assåååå... jag har såååååååååå dåligt samvete fortfarande!!! :(( och om ni läser d här, förlåt för alla gånger som ni har ringt och velat hitta på nåt och jag och amanda har sagt att vi inte pallar och ni va tvugna att tjata i åååååår, FÖÖÖRLÅÅÅÅT ni fattar inte hur dåligt samvete jag har! hahaha


vi hände vid steninge mååånga gånger :D


och vi hängde hos rajjeee, åååh den här gången va bäääst! Dom mobba amanda aaaaaasmycket så hon tog fram knivar och isak ba JENNIFER JENNIFER, haha jag ba, vad ska jag göra? han ba, du är den enda som kan lugna henne! hahaha, sen isak D O G av garv när han fick reda på vad amandas pappa hette, asså jag kommer fortfarande i håg hans min, när amanda hade gått han ba, men seriöst hette hennes pappa Master bon lord? vi ba aa, och han doooog asså bäästa! "Låter som en utomjordings galax härskare" eller vare va, sen  "Nää men din pappa är ett kylskåp" *amanda blir sur* "Nä jag skojja bara, han är modell" assåå :(


papparazzi rajje va i farteeeeeeeeeeeen, haha blev fett irriterad, han tog 123456789 sånna här bilder.


här tog jag mitt första dopp för sommarn OCH DET VAR KALLT KAN JAG SÄGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! glöööööööm att jag badar när jag kommer hem asså, ser ni hur besvärad jag ser ut där invirad i filten? uuusch och fy


vi satt måånga nätter vid norrbackaskolan och bara chillade och gick hem sen tidigt på morgonen runt fem, och en gång drog jag och th hem runt fem hem till mej, gjorde te och mackor och satte oss och titta på gey's ååh....


vi va hemma hos Pontus och titta på skräck till fem, sex på morgonen, sen tog vi bussen hem medans alla va påväg till jobbet och vi skulle hem och sova, och d va så lugnt och stilla, typ inte en bil ute... näsatn läskigt :p


helt döda, och jag råka sätta min väska i spott minns jag.. ueww.


chill i sätuna :)))))))))


hade fortfarande ff helger, men vi fick alltid va på mitt rum för hela hope va hemma hos oss, fick vi plats med dom? noop, så aa, och va vi i köket där vi ändå va oftast hörde man alltid: TYYYYYYST hahah ;p man ba !"#¤%/ JAG BOR HÄR OXÅ!!!!


och vi drog till grönan och hade aaaskul, jag och th åkte insane... asså, då sa jag ALDRIG MER, men jag ska lätt åka dne när jag kommer hem, sen ska jag åka tilt oxå! jag vet inte om jag börjar banga nu asså.. jag tror d faktiskt, asså helt seriöst jag kommer skita ner mej när man är där uppe, men skiter jag i tilt åker jag vanlig fritt falt, men nej jag ska inte skita i tilt! jag ska inteeeeee


Pontus, manne och coc åker tilt, asså jag kommer seriöst skita på mej..... vågar inte :(


och vi hade gaaaaaalna kvällar hos th, de är alltid galet när coco är med ;p ska fråga om jag får lägga upp ett par bilder som jag inte har fått visa er, för tro mej jag hade gjort det för länge sen, så sjuuukt bäst! och jag har videos från när vi stretchar med coco och pontus, hahah ;D


den här bilden är klockrenast, Pontus har sminkat amanda, asså d ser ju ändå hyffsat bra ut, gissa 3 gånger vem som har sminkat mej, coco, asså vaaaaa?! hahahhaha cp!


och sen fixa dom bääääästa överraskningsfest åt mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0