Bildbomb

Elida laddade upp dem flesta bilderna på sin fb så jag pallade inte ladda upp så många på fb, tog bara några stycken, men jag lägger upp några bilder här i bloggen i stället. Förresten håller Elida på med en header så om den blir bättre än den jag har nu tar jag den. Om jag inte kan bestämma mej lägger jag in båda i ett inlägg här så får ni kommentera vilken jag ska ha. Men men, bilderna vare va :)


han har blivit aslång, tror han står med lite böjda ben här till och med...


dennis och elida


my paradiceeeee


och så var det det här med att rotera bilderna som jag inte pallar.. så ni kommer få allt
oroterat...


väldigt, väldigt, väldigt, vacker outfit för att vara i oktober :)


la reina


haha vi skulle ta en hoppbild men det gick ju som de gick ;p


chill i skuggan :)







äh nu pallar jag inte lägga in fler, såg att det mest var bilder på mej. men hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0