Miss Universe goes 16



Idag fyller min Th år, min Miss Universe, 16 åååååååååååååår! :D
tänk th, det var ett år sen vi va och bowlade och hade skitkul och sen dygnade hemma hos dej, vi hade gryyymt kul visst! Man saknar tiderna, men egentligen varför? Vi har HELA LIVET framför oss, jag är så sjukt överklycklig att jag lärde känna dej, du är BÄST. Och nu när det är din dag tänkte jag att du ska få lite att läsa, eftersom vi inte kan sitta och snacka hemma hos dej eller mej eller på bussen eller whatever om hur lyckliga vi är att vi har varandra och äkta vänskap. Men jag vet egentligen inte vad jag ska skriva mer en ett STORT GRATTIS. Tänk jag lärde känna dej näru va en liten skitunge på 12 år.. skulle fylla 13 men ändå, hahah. Och juste, alla kan få veta hur otroligt fel jag hade om dej, när jag såg henne första dan i skolan vet ni vad jag tänkte? Jag var så hemsk, har typ fortfarande skuldkänslor för det här. Men jag tänkte att hon skulle förstöra mina skolår på ekilla, jag tänkte att hon skulle vara den där fjortisen som jag skulle hata, och vi skulle säkert bråka många gånger, jag minns hur vi satt som ett U i klassrummet, och hon satt mitt emot mej, jag brukade titta på henne och tänka vem tror hon att hon är? Tänk hur fel jag hade, under dom här åren på ekilla har hon betytt ALLT för mej, det har varit vi två, och egentligen tror jag inte att vi skulle ha kommit varandra så nära om det inte vore för att hon flyttade in i huset brevid mej och vi va tvugna att åka buss med varandra varje dag, men jag är så otroligt glad för det!
Och jag har tänkt på en sak, det här med Miss Universe, jag kom på det en dag när vi hade produktionsveckorna och du låg och sov i din säng medans vi hade lunch, som en riktig.... Miss Universe bara, det va så klockrent, och du är lite sådär.. Miss Universig av dej, men för mej betyder inte det att du är miss universig av dej, för mej betyder det att du betyder universum för mej, vad skulle jag göra utan dej? Det är därför du är min Miss Universe, min Th, min Javier, min bro', min Theresa Skaf, Grattis nu, i love u ♥


Kommentarer
Postat av: Miss universe

älskade, underbara, BÄSTE JENNIFER ! asså jag gräääät när jag läste dethär... du är så fiin!ellerhur, varför tänka tillbaka när vi har hela livet framför oss ? för det har vi verkligen! asså det är seriöst du & jag tills dagen då jaga dör. och även då fortsätter det... my love, my bro' and my very best friend. I love u and miss u with all my hert... <3

2010-10-04 @ 12:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0