100902

AAAH D ÄR SÅ VARMT HÄR I PANAMA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!!
hahha, nee bara för att göra er avundsjuka, det är inte SÅÅÅÅ varmt, eller så har jag vant mej vid värmen, d är sådär HÄÄÄRLIGT varmt, och så fläktar det lite när det regnar så det är skööönt! Så atteeee... här sitter jag i shorts och t-shirt, vad har ni för kläder på er? hahah.. skojjaaaaa..

nää men idag hörrniiii... så ska jag göra historian, sen ska jag nog platta håret, jag står inte ut längre med mitt korta, lockiga hår.. fast d har blivit FETT mjukt jag lovar! inte så mkt slitet längre!
ah, men sen vi fyra blire att dra och titta på basketmatch, tror Larryon spelar så d blir väll kul.. men måste skynda mej nu, ska platta håret. Göra klart historian, sen är jag klar md plugget för veckan så d blir lediiiiig fredaaaa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0