100915

Hej hej, har precis vaknat... jag flagnar lite i ansiktet.. åh.. vill inte bli bleek igen!
Men men, måste upp och plugga nu. Mamma kommer hem när som helst och då ska massa människor in hit dom vill titta på huset, som om det ens vore intressant lixom, haha. Men jag måste ta på mej kläder och gå upp ur sängen och sånt nu, men vi hörs under dan. Kanske slänger in ett videoinlägg. Fast jag tycker egentligen att den dära videofyme suger, men jag använder den bara nu medans jag spelar in i webben för då kan man spela in direkt man behöver inte ladd aupp och skit, men när jag har köpt kamera och man måste ladda upp blire vanliga älskade youtube ;) haha, nää men nu ska jag plugga och ikväll ska jag springa, vene men jag gillar inte och springa när det är ljust, känns som man svettas mer då så jag går ut och springer så fort  det har blivit mörkt. ehm... inge mer jag skulle säga så BYE :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0