100921

Hejsan

Sitter här nere i vardagsrummet, dom har köpt matta och TV bord, så nu har vi vanliga vardagsrumsbordet här så man kan ha fötterna där, great.
Nä men idag ska jag plugga Historia och Samhällskunskap, kanske lite spanska och religion om jag hinner.
Och jag ska stänga ner facebook så att jag sparar tid den här gången haha.

Och jag har blivit EXTREMT trött på vintern här nu, hahah, eller om det har blivit vår nu i don't know, det är varmt här men jag har inte sett solen på över en vecka, man får ju damp. Men jag vill ta fina bilder utomhus, typ dagens outfit bilder utanför vid dörren här eller på gatan med solen i bakgrunden, eller vid poolen.. men nej här är det gråa moln... men snart så.. hoppas jag.
Nu ska jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0