100924





tänkte att jag kunde keepa er lite uppdaterade även fast jag inte pallar blogga, men idag har jag suttit med matten hela dan. Sen nu på en timme har jag satt på mej kläder fixat mej och allt skit, mamma och pappa är nere i köket och lagar tacos, trumans kommer snart till oss så det blir väll chill. Ehm.. ja, eftersom ingen hemma i Märsta bloggar kan jag berätta vad dom gör, DOM DYGNAR!
När amanda berätta vilka det va, jag ba hmm.. nån fattas, undra vem som inte är med dom?.. sen kom jag på, det är ju meeeee. hahah, men ah, ska gå ner och brotta ner någon nu, har blivit min hobby här att boxa på folk och slåss, ska bli kul och se vilka som blir mina offer när jag kommer hem till Sverige sen.. aah men seeee nu fick jag ihop en text i alla fall, GREAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0