chillmode

Hejsan på er, svullnaden har gått ner! :D fast jag har fortfarande sår och jag tror att dom fortfarande sväller upp när jag äter något hett, tror att det kan vara lypsylen jag har börjat använda här. Får väll byta, vill ha den vanliga hederliga lypsylen som jag köper hemma i Märsta, vet inte ens vad den heter men det står lypsyl på den och den är vit och blå, de är bäst! hahah. Har slutat riva på läpparna också! Det var ett stoooooort problem jag har haft sen jag var liten, skönt att det är över. men aa, nog pratat om mina läppar, visst är dom fina? jag skojja, jag sa nogprataaaaaaaaaat!

Sådär, det är nu inte långt kvar tills jag får mitt studiebidrag, vilket betyder EN KAMERA! Hoppas bara att Elida fortfarande vill köpa en med mej, annars måste hela mitt studiebidrag gå till att köpa en kamera.. Men det är ju också bra för då blir den min. Men äh, ehm, det tog 5 timmar att plugga svenska, 20 min att plugga engelska, när jag pluggade svenska hade jag facebook uppe när jag pluggade engelska hade jag inget uppe, jag hade mer uppgifter i engelskan än vad jag hade i svenskan. Tänk vad mycket tid jag kunde sparat om jag hade stängt ner facebook? Aya, man lär så länge man lever eller vad säger man? ;)

Jag vet ens inte varför jag börja skriva ett inlägg, jag har ju inga bilder att bjuda på heller, men jag tänkte jag kan lägga upp en av mina spotify listor.. it's called; chillmode

Synd för er som inte har spotify, på riktigt jag lider med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0