ngvkfijgmfnewskfngemaj

sitter här och pluggar historia, fortfarande... har 2 frågor.. har lust att svara så här

1. TA MEJ I ÄRSLEEEEEET
2. se fråga ett.

men nej, jag ska skriva om politiken, städerna och handeln och hur det utvecklades, sen ska jag skriva om något resultat som jag inte vet vad han snackar om asså det här går inte bra ALLS. vill gör ngt annat, ÅHNEJ I MORRN OCH RESTEN AV VECKAN HAR JAG MATTE. längtar tills 2013 då jag tar studenteeeeeeeeeeeeen, ååååh vad skönt det kommer vara, ska ju jobba på ica maxi och det är ju skönt att man kan använda miniräknare där asså.. hehe nee men ica maxi är plan b om min framtidsplan a inte fungerar, vad den planen nu är får jag komma på senare, eller jag har några förslag jag ska bli pilot kanske, hahahah eller inte, jag har inga förslag.
assåååååååååååååååååååååå nu måste jag plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0