sagan om ringen

sitter här nere och tittar på sagan om ringen men fy vad den filmen dödar mej, inte för att den är bra utan för att det måste vara världens långtråkigaste film. jag gillade dem förut men nu när vi satte på jag dog typ av tråkighet. Men whatever, har inte gjort så mycket annat, kollat igenom mina bilder på fb typ, laddat ner nya låtar till ipoden och lite sånt. Tror jag ska titta på Seven Pounds innan jag lägger mig, har skjutit upp den hur länge som helst, i flera veckor så nu är det dags tror jag. Ah men här får ni två bilder för jempa pallar inte ladda upp mer


för nån vecka sen när vi titta på basketmatchen


igår på kebaben, titta Elida, sexi visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0