this could really be a good life, good, good life

okejj.. har bara lust att skriva lite såå vi får se om jag lyckas slänga ihop ett litet inlägg...
hmmmmm, i morrn ska jag plugga JÄRNET, hahaha nää men fick inte så mkt gjort som jag borde, så d blir pluggdag i morrn och film på kvällen, skulle titta på film igår men det blev försent, skulle titta på film idag men det blev försent så jag ska titta i morrn och hoppas på att det inte blir försent.
 Och vet ni?? Jag satt och snackade med Theresa idag på msn, vet hur läskig bruden är eller? vi har drömt samma dröm i natt............. O.o (hahhahaha förlåt emogubben)  nä men serri asså hur läskigt äre inte? vi båda drömde, att vi va,gick runt i Märsta lite, va med lite folk, sen drog vi hem till henne och sov i hennes sköna varma, STORA kärleksfulla säng, den sängen ÄR mitt hjärta! Men det är ändå fett kul, för när vi va små.. har ju kännt henne sen jag flytta hit typ, ååh vad länge!! aah men i alla fall, när vi va små så gjorde våra storasystrar så att dom blev blodsystrar (haha) vi ba, åååh vi vill oxå, så vi tog en nål stack den i våra tummar så det börja blöda så gned vi tummarna mot varandra, haha åååh minnen asså.. ååååh theresa!! minns du videon vi gjorde då på min webb? :D så vi tog körsbär och ba, såhär gör man så man blir blodsystrar! hahah, åååh.. minnen asså!
 Jag hatar när spotify ska lagga........ hmm... aa men påtal om musik, jag tycker d är fett kul att titta på folk som screamar om d heter så, eller growlar eller vad är skillnaden egentligen? aah, men när dom gör det, och på scenen, spelar in sej själva eller vad dom nu gör så kör dom sitt skrik som låter asså förlåt men d låter som demoner.......... aah i alla fall, så leker dom att dom släpper loss och skriker och skit, men hur dom RÖR SEJ, ASSÅ HAHAH. veeem VEEEM?! dom hoppar typ ett ben i taget, en millimeter högt upp så det ser så fult ut... sen helt plöstligt får dom ryck och slänger fram huvet och bak och fram, headbangar eller vad d heter? hahah, asså.. ååh..sen pringer dom runt lite... stannar upp, skriker, hoppar, slår fram huvet, bak, springer runt, skriker och så gåre runt sådär. FUNNYYYYYYYY HAA?
äee men grattis till den som läste d här, här får ni en BRA låt.


Kommentarer
Postat av: theresa

hahah kommer aldrig glömma :P

2010-09-01 @ 16:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0