jaaeeeg leeääästeee boeekeeen



Jag tittade i September 2009, och så hitta jag den dagen som jag, Amanda, Th, Ludde och Rasmus hade dragit till kista för att köpa helium som vi skulle använda samma kväll när vi firade Vicki, asså vi la ner 400 spänn och köpte en stooor heliumtank... om man kan säga så, hahah. Men i alla fall, vi köpte den och sen satte vi oss och käkade, och vi hade såååå kul, asså åååh. Ni kommer säkert tycka att d är skitlame d jag ska berätta nu, men där och då dog vi av garv, allt va såå. äh nu berättar jag.
1. Ludde berätta att en tjej i hans klass pratar jäääääätte långsamt typ: jaaaaooooogg leeääästeee boooeeekeeeääään. Vi ba typ aha okej vad synd hahah. 5 minuter efter sitter Rasmus och viskar för sig själv: jaaoooeeg leeääästee boeekeen, asså HAHAHAH d va bara så klockrent! Han såg ut som en riktig retard som måste upprepa allt som sägs för att få in det i huvudet. hahaha
2. Ludde hade typ damp den dagen, hahah, ah men han va heeelt... störd, så jag vet inte vad han gjorde, men heelt random så sa han den dära jag vet inte hur man skriver den men när man härmar en italienare typ.. badeppippabeiaboda eller ngt, hahah. aah men typ ganska högt, så han som satt precis bakom Ludde tittade bak och såg ganska så irriterad ut, men Ludde visste inte.. så kör igen, ställer sej upp med världens fart så att han stol åker raaakt på killen, asså hahaha, han blev bara mer irriterad och det var så sjuuukt kul!
3. Ludde..... hmm, d va bara Ludde som stod för undehållningen här, hahaha. nää men han var ju lite borta den dagen, som jag sa. helt random.. igen, han hade precis stoppat in sin tacos i munnen och får skratt attack, så gissa inte om han spotta ut sin mat över heela rasmus mat för han satt precis framför, sen över heela borde, vi hitta hans matrester i Amandas dricka lixom? hahah, aaah den dagen va så sjuukt kul!


Amanda den dagen :D


några sekunder efter luddes skrattanfall


på vägen hem, haha va tvungen att täcka för heliumet så inte vicki fick reda på ngt,
och så sitter Ludde där hur nöjd som helst för han hade precis fått sin iphone, hahah

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHHAHAHA, bästa dagen ja svär! :D

2010-09-02 @ 17:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0