02.41AM

Jaa, vad finns det att säga? Är taggad igen, lite, för i morrn äre 20e April, då är det bara 10 dagar kvar tills det är Maj, då är det bara 11 dagar kvar tills jag blir 17, samtidigt äre bara 2 månader kvar, 60 dagar.
Jag minns, förra året räknade jag inte ens tills vi skulle flytta, jag ville inte veta. Det enda jag visste var lixom månader, typ det är april, om 3 månader åker jag sådär. Sen en dag, så räkna jag ner för första gången, jag trodde det skulle va typ 30 dagar kvar eller något, så vare 19! Jag var heeeelt chockad, ville inte, det var lixom för lite. Jag ville åka, men jag ville ha mer tid i Sverige, nu känner jag bara typ, låt det vara 19 dagar kvar snaaaart.
Nej men ska se lite oth nu, eller rensa min gamla youtube.. får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0