10e April 2011


Kul att jag kör första inlägget den tionde för mej när ni redan har börjat på elfte dagen. Eller egentligen är det inte kul...
I alla fall så har vi varit hos mormor och morfar hela dagen, fett skönt var dettttt, åt pannkakor, asså det är så gott, pannkakor med glass och sylt, fast man ska ha grädde, bananer och nutella oxå, det är kärlek, och så ska pannkakorna vara tjocka, visst. Haha att sluta äta socker har inte gått så bra för mej, när vi kom hem sen åt jag en stor god munk och ett stort glas cola, och jag funderar på att hämta en till munk och ett till glas cola, eller så sparar jag det till frukost, asså hahahahha jag äääääälskar mej själv ibland.
Meeen, vi kom hem fett sent så hann inte köra cod idag, är fett tung nu, om ett tag vill jag kanske börja köra live oxå.
Haha läste jag igenom inlägget nu låter jag som en tonårskille, älskar att äta och kör cod. Fast Elida lärde mej sminka med ögonskugga för ett tag sen, tjej poäng till mej (y)
Men nu ska jag sova, vi hörs i morgon för mej, i eftermiddag för er, och by the way är det 80 dagar kvar nu!♥


Kommentarer
Postat av: sofia

tjocka pannkakor är BÄST!

2011-04-11 @ 10:41:35
URL: http://sofiafw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0