10v kvar

Åh... jag är helt slut, har målat mammas och pappas rum, fyyyy vilken hemskt färg!! Tur att vi bara ska bo här 2,5 månad till da... Har seriöst målat sammanlagt 8 väggar för man målar två lager, har blåa händer nu :(
Menmen, väntar på att Elida ska måla klart sen ska jag titta på ett oth avsnitt med en rootbeer och chokladpudding, aa som jag sa i inlägget innan. Blir en tuff dag i morrn, har målning+MASSA PLUGGA+vi ska till kenyons på kvällen... så.. "/ aaah jag är så taggad, hela tiden, varje sekund av dagen, 10 veckor kvar!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott.

2011-04-15 @ 10:07:44
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0