20e April 2011


heeej, har precis tittat på oth och ätit fruktsallad. Jag älskar oth, älskar sånna hära special avsnitt, nu vare typ hur en timme förändrar ditt liv, det var fett grymt. Och jag saknar att gå i skolkorridorer, gå på lektioner, klä på sig varje dag, haha.
Men men, nu ska jag fixa mej lite sen ska jag plugga, jag MÅSTE. Ååååh, är så arg på mej själv, har inte pluggat någonting den här veckan, jag som skulle använda påsklovet för att komma ifatt!
Meneeeee, jaa... juste, mamma har dragit till Darien och tagit med sej enda ansiktstvätt och fukten här hemma, så nu var jag tvungen att använda pappas, hahaha luktar man i hela ansiktet, hoppas bara man inte får utslag eller något. Okej, men nu ska jag plugga (=om en timme eller två ska jag börja fundera på att plugga)
bye♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0