25e April 2011

Hej på er! Har totaaaaaaaaalt glömt bort bloggen under helgen, drog till Kenyons i lördags och var där till söndagkväll, hade datorn och sånt med mej men glömde bort att blogga.
Idag då, alltså om jag har sagt någon gång under påsklovet att jag skulle plugga så har jag inte gjort det, vilket betyder att idag sitter jag med världens fetaste hög som måste bli gjord. GAAAAAAH. Fast jag chillar på, har inte panik eller något längre, när man har såhära myyyycke i huvet ska man bara säga skit i och sen så ordnar allt sej i alla fall, man behöver inte vara största kontrollfreak.
Fast Amanda bytte lösen på min fb så att jag faktiskt GÖR plugget nu, hahah, så ni kan bara nå mej här på bloggen eller på twitter som jag kmr börja använda.

Ah men juste det här vädret suger apaaaaaa, eller det är skönt egentligen men jag hade tänkt gå till poolen, det är mulet och regnar. Jag som ville sola ju... får göra det i veckan istället.
OKEJOKEJOKEJ ska plugga nu, snart, ska fixa mej först... :(
66 DAGAR KVAAAARRRRR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0