aldrig. mer. tennis.

Livet utan facebook suger, för nu har jag fett mycket tid åt skolan och det är fett tråkigt och fett deprimerande. Har för mycket i skolan nu, vill ni veta vad. Ett matteprov som jag inte vet vad det handlar om, en uppsats i historia om nazister, en muntlig redovisning i svenska om massmedia, två musik uppgifter, nationella prov i engelska, sen en forskningslogg som jag ska göra i svenska. Asså jag orkar inte, det här ska vara klart till fredag fast jag skjuter upp det till på söndag så får det bli en plugghelg också.
Juste, jag spelade tennis, jag är ingen tennis människa asså, verkligen ingen sportmänniska alls. Jag förstår inte grejjen med sport, om man inte vill gå ner i vikt, man en boll bara, det är fööööör tråkigt, dans där snackar man lixom, skapa något som inte finns och det blir en cool grejj utav det hela. Men jag antar att alla får kickar utav olika grejjer, vissa knarkar ju.. haha nej blä för tennis. Jag sög. Respekt till dom som är duktiga på tennis.

haaa jag står som ett cp, men E sa att man ska stå så när man spelar tennis, ska man d?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0