Best Day Ever


Alltså, som jag sa har jag inte lyssnat på mycket annat än Mac Miller under några veckor, och jag måste nog säga att...... jag vet inte, men HAN ÄR TUNG! Älskar hans stil, alltid, alltid glad, alltid, positiv, alltid tummen upp, alltid va ett barn, han är FETT flippad. Och hans senaste, vad ska man säga... mixtape typ, "gratis album" typ, haha låter fett b ba, aa d är gratis men haha gå och ladda ner det på www.listentobestdayever.com
Jag är helt, måste hitta rätta svenska ordet, fascinerad? Låt efter låt satt jag och tänkte nu måste det väll vara en dålig låt, men ALLA 16 låtar är sånna som jag har drogat sen dom kom ut... Känns som det kommer bli många fler inlägg om Mac nu ett tag... haha, men MAC MILLER ÄR BÄST, for real...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0